неділю, 27 лютого 2011 р.

Karting

Ходив сьогодні кататися на картах (машинках таких малих з мотором від трактора :) ). Перший раз! Точніше, не ходив, а їздив, звісно. Це місце десь 30 хвилин їзди від мене. Класно було їхати на машині туди, потім кататися на картах на швидкості і з дріфтами, і потім знову сідати за кермо машини і їхати додому :) Ще й на такій класній машині цього разу їздив – Mazda-3 2010 року. Коротше треба було не забутися і не почати всіх обганяти на трасі і в’їжджати в повороти зі скрипом :) А так часом хотілося після картів газку додати :)

Вертаюся до теми картингу. Це реально кльово! Я катався 9 хвилин, ніби мало звучить, але насправді встигаєш трохи поїздити, я зробив 11 кругів. Ну але звісно хотілося ще. Ще десь хвилин 10 було б якраз. А то реально перших 3 круги намагався розібратися як правильно повертати і газувати. Потім вже трохи звик до керування і до траси і вже газував так, що картом аж трясло. Ну і входити в повороти дріфтуючи дуже круто.


На карті дуже цікаве керування, до нього треба звикнути, і навички реального водіння, чесно кажучи, швидше заважають ніж допомагають. Найбільша особливість – це малий радіус повороту. Крім того, назад, звісно, карт їздити не вміє, тому треба бути обережним, щоб не в’їхати в якусь зі стінок траси, бо тоді треба чекати, поки хтось підійде і тебе від тої стінки відтягне, самому вирулити – нереально. Якщо щось треба об’їхати, то маневр треба починати завчасно. В мене таке було кілька разів, що я був ще далеко від стінки, але вже не мав можливості вирулити, щоб її не зачепити. Через таку слабу маневреність, на карті в повороти треба входити саме на швидкості, бо тоді ти можеш вивернути кермо, загальмувати і просто по інерції дріфтуючи повернути значно сильніше.
З газом теж було цікаво. Мене на першому колі всі обганяли, бо я чогось боявся відразу вдавити газ до кінця – знову ж таки навички реального водіння не допомогли. Потім я кількох людей наздогнав, коли вже звик до того, що треба давити на газ по сильніше.
Одним словом, картинг з водінням на дорозі крім педаль газу і гальм не має нічого спільного. І то, на карті ці педалі треба різними ногами тиснути, так що навіть це по різному. За ситуацією на дорозі дивитися не треба, просто треба газувати і намагатися входити в повороти. Але в будь якому разі, відчуття коли їдеш на швидкості дуже круті!


Окремої уваги вимагає екіпірування. Там видають гоночний комбінезон, шолом, одним словом все, як на справжніх гонках :) Екіпіровка виглядає класно, тільки штани мені були щось короткуваті :) Наступного разу візьму на розмір більший комбінезон.
Після гонки видали листочок зі всією статистикою: час по кожному колу, графіки прогресу по колах і позиції серед інших учасників. Дуже класно можна проаналізувати, як покращувався мій результат протягом гонки.


Мені дуже сподобалося! Піду кататися на картах ще раз, обов’язково! Можливо, наступного разу в інше місце, хотів би ще спробувати під відкритим небом. А поки що буду їздити на реальній машинці, поки термін прокату ще не закінчився :)

5 коментарів:

  1. Так, картинг - це класно:) Був тут у Львові, правда в нас воно трохи бідніше виглядає (без комбінезонів, наприклад), але думаю відчуття приблизно ті ж:)

    ВідповістиВидалити
  2. А яка десь швидкість максимальна може бути у того карта? (по прямій і на трасі)

    ВідповістиВидалити
  3. @Діма:
    Якщо ще й без шолому, то думаю ще крутіше ;)

    @Руслан:
    Не знаю, це мабуть краще запитати у вікіпедії :)

    ВідповістиВидалити
  4. Ну та я дивився: "Карт може розвивати швидкість від 24 км/год для любительських моделей до 260 км/год для спортивних суперкартів.".
    Сумніваюсь, що ти там ганяв 260км/год :), тому і питаю.

    ВідповістиВидалити
  5. Так там на карті нема спідометра, так шо я теж поняття не маю :)

    ВідповістиВидалити