неділю, 21 листопада 2010 р.

Машини

Вже майже рік в Штатах і досі машину не купив? Стандартне питання, яке я чую від кожного. А коли ще чують, що я таки вмію водити, але все одно ще не маю машини, то взагалі шоковані…
Ну так що я зроблю… Звісно, якби мені треба було на роботу добиратися 10 кілометрів через снігові завали, я б уже давно машину купив. Але мені ж 15 хвилин пішки, ще й під сонечком. А якщо на вихідних треба в якийсь шоппінг-центр, то можу легко туди добратися на поїзді. Одним словом, зрозуміло, що для мене авто – це не річ першої необхідності. Ще й робота у мене така, що чим більше випадає можливостей пройтися, тим краще.

Але… З машинами, як і багато з чим іншим, апетит приходить під час їди. Почалося все з того, що коли були ми в Лас Вегасі з товаришами, то захотілося поїхати подивитися на каньйон. Взяли на прокат білу Toyota Corolla, і оскільки я єдиний був з водійськими правами, то мені довелося їх везти. Ось так я вдруге сів за кермо в Штатах:


Перший мій досвід водіння був коли я сів на машину співробітника і проїхав милю від роботи додому :) Нажаль фото того історичного моменту у мене немає, бо це було вже майже вночі. Та й я вже і не пам’ятаю що то було за авто.

Тут водити легше ніж в Україні. Дороги кращі, розмітка є, знаки зрозуміліші і, головне, їх видно! Відповідно і їздити тому можна швидко. В Каліфорнії обмеження швидкості на фрівеї – 65 миль на годину. Можна додати ще до 10 миль, на які можна перевищувати без наслідків.

Ну а нещодавно, коли мене Вася провідував, ми взяли на прокат машину, щоб йому нудно не було. В прокаті ми так довго думали чи брати машину чи ні, що працівник прокату, щоб не втратити клієнтів, зробив для нас акцію під назвою “вибирайте будь яку машину за ціною економної” :) Так я познайомився з Toyota Camry:


Реально відчутно, як факт того, що в тебе є машина впливає. На вихідні, наприклад, нестримно захотілося кудись поїхати і ми зібралися і поїхали на океан. На поїзді на океан не поїдеш, тому без машини я б, мабуть, провів той день вдома.

Правда Camry не дотягнула до кінця терміну прокату – пробилося колесо. І за правилами прокату треба було машину привезти і поміняти на іншу. Знову ж таки за тією ж акцією “вибирайте будь яку…” ми взяли Chevrolet Impala. Потужна машина, за її кермом я їхав з Пало Альто до Лос Анджелеса – 350+ миль, більше 6 годин (поки що мій особистий рекорд :) ). Правда бензин їсть як дурна, все таки 3.5 л мотор. Але їде теж добре.


В принципі я б міг і далі брати авто на прокат коли мені потрібно, але насправді це досить дорого. Зокрема, через те, що мені ще нема 25 років, я маю платити на $15-$20 більше за день. Так ще кілька разів взяти авто на прокат і за ті ж гроші можна було б уже купити якусь 10+ річну машину.
Тому я зараз серйозно задумався про покупку авто. Купувати нове авто думаю мені не вигідно, бо мене ще поки носить по світу і дороге власне авто мені ні до чого. Тому обираю між купівлею не дуже дорогого користованого автомобіля і лізингом нового авто на не дуже довгий період. Поки зрозуміло одне – машина потрібна! Ну і через особливості природних умов Каліфорнії, думаю потрібно брати кабріолет :)

А може все таки:


;)

5 коментарів:

  1. Та, не скоро дочекаєшся там "снігові завали" :).

    "Можна додати ще до 10 миль" ну звісно, а ще купи собі антирадар/антиполіцай/антиштраф(і т.д.), то можна ще додати. Для чого там обмеження 65? щоб всі їздили 75?.

    А скільки там коштує бензин, точніше те паливо, що там продається? Або ще краще, якщо порівняти з цінами в Україні, то яка різниця у вартості пересування?

    А чого брали "Кемрі"? (просто у пості дві Тойоти підряд виходять)

    ВідповістиВидалити
  2. Під словами "їздити можна швидко" я мав на увазі саме фрівеї де можна їхати 65 і саме те що дозволено правилами. Всеж, заради справедливості скажу, що я лише кілька разів бачив, щоб потік на фрівеї їхав в межах 65 - це було під час дощу. В основному якщо немає великого трафіку потік рухається зі швидкістю 65-75. Я думаю це спричинено не тим, що всі американці жахливі порушники, а тим, що обмеження швидкосі в різних штатах різні. Наприклад, в сусідній Неваді обмеження швидкості на фрівеї - 70.
    Думаю з тієї ж причини інтерстейт траси мають вище обмеження ніж каліфорнійські фрівеї.

    Щодо бензину, то звичайний на заправках біля мене коштує здається $3.20 за галон, тоюто 3.8 літри. Виходить 85 центів за літру приблизно. Наскільки пам'ятаю, в Лас Вегасі здається бензин був трохи дешевшим.

    Кемрі взяли бо вона червона :)

    ВідповістиВидалити
  3. ого...
    там виходить як між країнами мабуть, в'їжджаєш в інший штат і маєш табличку із правилами (які швидкості і т.д.)
    вгадав?

    ВідповістиВидалити
  4. а Шевроле тоді чого брали, вона взагалі якась не гарна ;)

    ВідповістиВидалити
  5. Ні, тут попри дорогу є знаки про обмеження, так шо можна розібратися в принципі. А от коли в'їжджаєш в штат, то обмеження не міняється, бо хайвеї які проходять через кілька штатів (інтерстейти) мають обмеження 70, думаю у всіх штатах воно однакове.

    Шевроле Вася вибирав :)

    ВідповістиВидалити